jsvensson.blogg.se

Inte mer än mitt liv.

Fylld av sorg och ilska.

Publicerad 2013-11-02 12:25:06 i Allmänt,

Idag skulle Gabriel fyllt 21 år. Jag vet att han kmr få en fin dag, men att det skulle varit rätt om han fick vara här nere. Han fick lämna oss för tidigt och jag finner inga ord på hatet jag känner. Så arg på allt. Att det finns människor som är kapabla till sådant. Att det är så lätt att ta någon annans liv från jorden. Att Viggo och alla andra aldrig mer kmr få träffa Gabbe, iaf inte i denna värld. 

Gabbe, jag hoppas att du får en underbar dag. Att den är fylld av glädje, kärlek och musik. Jag hoppas du tog med din gitarr som vi sänkte ner. Jag hoppas att du sitter och spelar på den, sjunger låten du spelade in i pappas studio. Krama dig själv från mig ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela