jsvensson.blogg.se

Inte mer än mitt liv.

Lite frågor

Publicerad 2014-01-19 18:51:44 i Allmänt,

Jag har insett att min senaste kyss: var så fin att jag längtar till jag får en igen. 

Jag lyssnar på: mest Håkan och svensk hiphop. 
Jag pratar: för mycket till folk jag inte borde lita på. 
Jag tycker om: Håkan och sena nätter med alkohol och kyssar.
Jag avskyr när folk: uttrycker sig homofobiskt eller rasistiskt eller är överdrivet uppmärksamhetskåta. 
Kärlek är: något så vackert men som alltför lätt kan få ett hjärta i tusen bitar. 
När jag borstar tänderna: har jag mitt lillfinger rakt upp i luften. 
När jag lagar mat: Hshaha händer inte.
Jag tänder på: stora händer, fina leenden, putiga läppar, sånna som sticker ut när de gäller utseende. 
Jag är rädd för: döden. 
Den värsta känslan är: när man tror att man ska bli lämnad.
Den bästa känslan är: när man är nyförälskad.
Jag är bäst på: att hålla kvar vid personer jag borde lämna. 
Jag kommer alltid vara: tjejen som folk snackar så mkt om fast de inte känner henne egentligen. 
Det finaste som finns är: Håkans texter.
I sommar ska jag: åka utomlands, försöka bli brun, bada och supa. 
Sist jag grät var: hmm, HAHA juste, paradise hotel föll jag en tår till när Niklas började gråta.
När jag vill tänka igenom nåt går jag: till min säng eller tar hjälp av Anton. 
När jag vill baka: blir det nästan alltid kladdkaka.
Min mobiltelefon är: saken som min partner alltid tkr jag spenderat för mkt tid med.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag mobilen.
Just nu tänker jag på: Att jag vill hålla på med musik i framtiden.
Bebisar är: söta men otroligt jävla irriterande.
Idag har jag: vaknat upp bredvid eve, åkt till Skövde, gosat med lillsis, åkt hem igen. 
Ikväll ska jag: kolla tvn/sova
Imorgon kommer jag: va så jävla trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela