jsvensson.blogg.se

Inte mer än mitt liv.

Frågor om året.

Publicerad 2014-01-02 19:54:55 i Allmänt,

Hur har ditt 2013 varit? - Första halvåret var underbart i stort sett. Sen började det hända en del jobbiga grejer september-december så det var väl inte bästa tiden i mitt liv.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, säkert massa grejer. Men största är väl att jag fick känna på vad kärlek är, på riktigt.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? - Svårt att säga, blir nog svårt att slå januari-juli 2013. Men vem vet, jag har fått nya underbara vänner som absolut kan göra detta året underbart.

Blev du kär i år? - haha ja, eller asså kärleken jag fann i slutet av 2012 växte och blev större än nånsin.

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? Det kommer aldrig vara över för mig, du och jag, I remember me

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? - 7 juni och 7 december Håkans konserter. De är nog de enda datumen.. Sen äre en jävla massa dagar som sitter som ingjutet(stavning?) i mitt minne. 

 

Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, skor, mat och onyttigheter.

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Asså sorry men måste nämna honom igen: Håkan.
Sen även dn ggn mamma hade opererats för andra ggn o de sa att cancern inte spritt sig.

Vem har du umgåtts med mest? - David.

Bästa minnet från 2013? - 7 juni. Skrika, sjunga o dansa till Håkan med min killes armar runt om mig var nog oslabart. Hela den dagen var underbar. Hur lyckliga vi va där efteråt. Hur vi sprang till donken, proppade i oss mat och dricka. och hur vi fortsatte äta i sängen på hotellet. En underbar kväll.

Har du haft ett förhållande under 2013? - Ja

Är det något du saknar år 2013 och vill ha under 2014? - En helt frisk mamma.

Vad önskar du att du gjort mer? - Uppskattat det jag hade.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? -  Festat faktiskt.

Favorit på tv? - 2 and a half man.

Vad gjorde du på din födelsedag? - Konstigt nog kmr jag inte ihåg.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? - Lägg inte tankar o energi på någon som inte gör det på dig. Uppskatta vad du har och ta inget förgivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela