jsvensson.blogg.se

Inte mer än mitt liv.

Håkan i Scandinavium

Publicerad 2013-12-08 15:56:38 i Allmänt,

Vi satt ihopkrupna under filtar pch väntade på honom i timmar. Sen stod vi där inne längst fram vid stängslet. Då innan konserten hade börjat och vi plötsligt ser Håkan komma mot oss, jag skriker hans namn en gång när han är nån meter ifrån mig och han tar tag i min hand och hälsar på mig. När man ser upp till en person så mycket och älskar honom och äntligen får träffa honom blir det verkligen svårt att greppa vad som händer. Så glad över att jag fick stå så nära honom när han sjöng sina låtar, som verkligen hjälpt mig i mina svåraste stunder. Jag kände igår, för första gången på länge lycka. 
Sen är jag himla glad över att jag fick se Adam Lundgren tillsammans med Håkan sjunga en midsommarnattsdröm. Oslagbart vackert. 




Har inga bra bilder, bara en massa videos. Finns lite på min instagram om ni är intresserade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela